Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky prodeje zboží společnosti
Logimpex s.r.o. účinné od 21.02.2011

 

Úvodní ustanovení

Těmito všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen VOP) se řídí právní vztahy mezi společností Logimpex, s.r.o. se sídlem Ul. M.R.Štefánika 6, IČO 46 070 443, zapsanou v Obchodním rejstříku Okresního soudu v Žilině vložka číslo 54362/L, dne 05.03.2011 (dále jen Logimpex) a každou fyzickou osobou nebo právnickou osobou, která je kupujícím. Právní vztahy mezi Logimpex a kupujícím se řídí těmito VOP, kupní smlouvou uzavřenou s Logimpex, a pokud nejsou těmito dokumenty upraveny jinak, řídí se obecně závaznými právními předpisy ČR, především Obchodním zákoníkem. Logimpex a kupující si mohou v kupní smlouvě mezi nimi platně uzavřenými, upravit práva a povinnosti odlišně od těchto VOP. V případě rozporů mezi takto účastníky uzavřenými dohodami, platí úprava vždy později uzavřené dohody( smlouvy).

 

Pojmová definice

Prodávající

Logimpex s.r.o.
M.R.Štefánika 6
027 44 Tvrdošín 

DIČ: 2023217603
IČ: 46 070 443   
DIČ: CS 2023217603
Bankovní spojení: Tatra banka a.s. čj. účtu: 2928853034/1100
Reg. v obch. rejstříku Okresního soudu v Žilině , oddíl ,S.r.o ,vložka 54362/L, dne 05.03.2011

Kupující

– právnická osoba nebo fyzická osoba, která uzavřela se společností Kupní smlouva
– písemná listina s tímto názvem, ale i jakékoli vzájemně potvrzené návrhy účastníků, které obsahují základní náležitosti: předmět koupě, datum dodání, kupní cenu, označení účastníků nabídka a objednávka, která je potvrzena.

 

Způsob objednávání zboží

Kupující může objednávku zaslat e-mailem, poštou v písemně-faxem. /případně bude-li aktivní internetový obchod na www.logimpex.cz po vyplnění objednávkového formuláře / Objednávku lze prodávajícímu oznámit i telefonicky, přičemž telefonicky oznámenou objednávku je třeba bez zbytečného odkladu potvrdit písemnou formou.

 

Objednávka musí obsahovat:

– obchodní jméno kupujícího, nebo jméno a příjmení
– sídlo, místo podnikání, případně trvalé bydliště kupujícího
– název zboží – / má-li zboží přidělen kód uvede jej také /
– množství objednávaného zboží
– termín dodání
– způsob odběru a místo dodání zboží
– jméno, příjmení a telefonický kontakt na osobu, která je za kupujícího oprávněna
vyřizovat konkrétní objednávku

Pro uzavření kupní smlouvy, resp. jiných ujednání a pro jejich rozsah je rozhodující písemně potvrzená objednávka prodávajícím. Objednávka zavazuje prodávajícího až po písemném potvrzení její akceptace ze strany prodávajícího. Nepotvrzená objednávka ze strany prodávajícího není závazná.
Potvrzená objednávka je pro kupujícího závazná. Při zpracování objednávky je v případě rozporu rozhodující přesná specifikace objednávaného zboží.

 

Uzavření kupní smlouvy

Prospekty, katalogy je nutno považovat za informativní, pokud nejsou výslovně prohlášeny za závazné. Kupující není oprávněn využívat, překládat, rozmnožovat a zpřístupňovat údaje a dokumentaci vztahující se ke zboží třetím osobám bez souhlasu prodávajícího. Pro prodávajícího a kupujícího jsou závazné údaje obsaženy v písemné akceptaci objednávky kupujícího vystavené prodávajícím.
Jakákoli navazující nebo vedlejší ujednání nebo dohody ke kupní smlouvě musí být provedena výlučně v písemné formě a musí být písemně potvrzena oběma účastníky.

 

Povinnosti prodávajícího

Zákazníkům se zavazujeme dodat:
– druh a množství zboží v kupní ceně a za platebních podmínek, které platí v den odeslání objednávky
– zboží, které vyhovuje normám, předpisům a nařízením platným na území ČR
– zboží, které bude řádně zabaleno, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy

Neodpovídáme za:

– opožděné dodání zboží zaviněné přepravní službou
– opožděné dodání zboží zaviněné nesprávně udanou adresou příjemce
– za poškození zásilky zaviněné přepravcem, kde je s ním nutné okamžité sepsání protokolu o škodě
– výběr zboží zákazníkem. Pokud po převzetí zásilky zákazník zjistí, že zboží již má nebo neodpovídá jeho
představám, nemůžeme toto zboží považovat za oprávněnou reklamaci.

 

Dodací podmínky

Rozvoz zboží je realizován v případě, že se na něm dohodli prodávající a kupující při objednání zboží. Cena dopravních nákladů je kalkulována individuálně dle hmotnosti a rozměrů zásilky. Zboží lze odebrat i osobně na adrese :Logimpex s.r.o. po dohodě s kupujícím.
Při objednávce ze zahraničí poštovné vypočítáváme také individuálně podle hmotnosti, rozměrů zásilky a státu, do kterého zásilku posíláme. Zboží zasíláme jen do zemí Evropské unie po úhradě předem. V případě dohody je možné zboží zaslat i do krajích mimo EU, poštovné se však navýší o celní poplatky a dopravu. V mimořádném případě, kdy některý druh zboží co do druhu nebo množství se nenachází ve skladu prodávajícího, prodávající dodá ostatní zboží uvedené na potvrzené objednávce kupujícímu a chybějící zboží si ponechá v rezervaci a hned po dodání zboží na sklad se zavazuje dodat zboží bez zbytečného odkladu kupujícímu po domluvě s ním. Dodací lhůta je 3 – 7 pracovních dnů pokud je zboží na skladě, v opačném případě 4 – 7 týdnů.
Prodávající dodá zboží kupujícímu v místě dohodnutém v objednávce.

V případě, že prodávající nebude schopen dodat zboží v termínu stanoveném kupní smlouvou z důvodů vyšší moci, doba dodání zboží se přiměřeně prodlužuje o dobu trvání důvodů vyšší moci. Za vyšší moc se považují okolnosti nepředvídatelné, případně předvídatelné, ale neovlivnitelné, které však mají zásadně vliv na
provedení nebo dodání předmětu koupě; stávky, opatření orgánů veřejné moci, přírodní živly, katastrofy.
Prodávající je v zásadě, pokud to bude možné, povinen oznámit tyto skutečnosti kupujícímu spolu s oznámením předpokládané doby dodání zboží.
Prodávající předá kupujícímu veškeré doklady vztahující se ke zboží.
Kupující je povinen zboží ihned poté, co získá možnost s ním nakládat, důkladně prohlédnout, zkontrolovat neporušenost obalů, a v případě jakýchkoli závad je tyto závady povinen neprodleně oznámit telefonicky a následně na mailovou adresu prodávajícího info@logimpex.sk.
Prodávající není povinen pojistit zboží pro případ škody během jeho přepravy, nedohodnou-li se účastníci jinak.

 

Cena zboží

Cena zboží je určena v ceníku sestaveného prodávajícím platným v době potvrzení akceptace objednávky.
Ceny uvedené v nabídkovém listu jsou vždy uváděny jako ceny bez DPH, pokud není uvedeno jinak. Slevy poskytujeme individuálně. Závisí na množství a také na druhu sortimentu. Prodávající si vyhrazuje právo zvláště dohodnout s konkrétním kupujícím cenové a platební podmínky při konkrétní objednávce zboží, a to i odlišně od VOP platného ceníku.
Dokladem o prodeji je faktura, která je zasílána poštou a která slouží zároveň jako záruční list.

 

Platební podmínky

Kupující je povinen za zboží, jehož objednávka byla akceptována prodávajícím, řádně a včas zaplatit kupní cenu v souladu s následujícími podmínkami. Kupní cena objednaného zboží je splatná po dodání zboží na základě vystavené faktury s vyznačenou dobou splatnosti, případně v hotovosti na dobírku nebo předem
předfakturou.
Kupní cena zboží se v případě bezhotovostní platby považuje za uhrazenou dnem, kdy bude poukázaná cena zboží připsána na účet prodávajícího.
Kupní cena je splatná v EUR
Kupující provádí platbu předem na základě zálohové předfaktury vystavené prodávajícím, je-li to takto dohodnuto s prodávajícím při objednávce. Podmínkou uznání platby před převzetím zboží je že platba bude prokazatelně připsána na bankovní účet prodávajícího a prodávající neeviduje vůči kupujícímu žádnou
neuhrazenou pohledávku.
Pokud kupující neuhradí jakoukoli platbu včetně ceny zboží nebo její části vyznačené na faktuře, bude prodávající požadovat smluvní pokutu ve výši 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení. Nárok prodávajícího na náhradu způsobené škody tím není dotčen.
Pokud kupující opakovaně hradí faktury po lhůtě splatnosti, může prodávající po předchozím upozornění odmítnout dodat zboží do doby, než kupující cenu zboží v plné výši neuhradí nebo požadovat platbu v hotovosti nebo předem.

 

Vlastnictví, nebezpečí škody na zboží

V případě, že kupující zaplatí kupní cenu zboží až po jeho převzetí, prodávající zůstává vlastníkem zboží až do doby úplného zaplacení kupní ceny zboží prodávajícímu – výhrada vlastnictví.
Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího v době, kdy převezme zboží od prodávajícího nebo neučiní-li tak včas, v době, kdy mu prodávající umožní nakládat se zbožím a kupující poruší smlouvu tím, že zboží nepřevezme.
Je-li prodávající povinen podle smlouvy předat zboží dopravci v určitém místě k přepravě kupujícímu, přechází nebezpečí škody na zboží jeho předáním dopravci v tomto místě.

 

Vady zboží a reklamace

Záruka – standardně 24 měsíců.
Prodávající odpovídá za vady zboží, které mělo zboží v době přechodu nebezpečí škody na zboží na kupujícího.
Prodávající neodpovídá za vady, které vznikly v důsledku porušení povinností kupujícím, např.: používání zboží v rozporu s návodem o používání, mechanická poškození, neodborná manipulace, poškození způsobená montážní firmou nebo za vady, které vznikly v důsledku skutečností, za které prodávající neodpovídá.
Prodávající neodpovídá za vady zboží, které na něm vznikly po přechodu nebezpečí škody na zboží v důsledku přepravy, vnějších zásahů a vlivů, a zásahů třetích osob.
Prodávající neodpovídá ani za vady zboží, o kterých kupující v době uzavření smlouvy nebo převzetí věděl nebo s přihlédnutím k okolnostem, za kterých byla smlouva uzavřena, musel vědět. Kupující je povinen po převzetí objednaného zboží zkontrolovat množství, druh zboží a povrchovou úpravu. Zjevnými vadami zboží jsou zejména mechanická poškození zboží, chybějící doklady vztahující se ke zboží, nefunkčnost zboží, chybějící příslušenství ke zboží a jiné vady, které jsou zjevné při provedené obhlídce, které je kupující povinen oznámit bez zbytečného odkladu poté, co se o nich dozvěděl , nejpozději do 3 dnů ode dne převzetí zboží, protože po této lhůtě reklamace nebude uznána.
Po uplynutí záruční doby právo na reklamaci zanikne.

 

Postup při uplatňování reklamace

Aby mohla být Vaše reklamace akceptována je nutné dodržet několik pravidel:
Po převzetí zboží si jej řádně zkontrolujte. Pokud zjistíte po rozbalení zboží vady, je vaší povinností oznámit nám zjištěné skutečnosti prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží.
V případě, že zjistíte jakýkoliv rozdíl mezi fakturou na základě Vaší objednávky a skutečně dodaným zbožím (v druhu, v množství nebo ceně), nebo obdržíte se zásilkou nesprávně vyplněnou fakturu, zda neobdržíte žádný doklad o nákupu, ihned nás informujte prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.
V případě, že zjistíte výrobní vady kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem. Reklamaci je vždy třeba uplatňovat písemnou formou s uvedením zjištěných závad.
K zásilce nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu.
Poštovné a jiné poplatky nevracíme. Při zpětném zasílání zabalte zboží tak, aby se předešlo jeho poškození. Poškození zboží při přepravě má za následek neuznání reklamace. Při zaslání zboží dobírkou nebude tato zásilka přijata.
Reklamaci přijímá Ľubomír Kozák info@logimpex.sk, tel.: 0911 509 202, nebo zasláním reklamace na adresu prodávajícího Logimpex.

Konečný spotřebitel může uplatnit reklamaci u subjektu, kde zboží zakoupil.
Kupující nemá dále používat zboží, na kterém zjistil vadu. Kupující je oprávněn vrátit vadně objednané zboží jen po dohodě s fakturačním oddělením prodávajícího. Zpětné vrácení je možné pouze u nepoužitého zboží, v originálním balení.

Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady. Prodávající vyřídí reklamaci ve lhůtě 30 dnů.
Kupující je povinen poskytnout prodávajícímu součinnost při vyřizování reklamace.

 

Tyto VOP se řídí obchodním a občanským zákoníkem a předpisy s nimi souvisejícími.

 

VOP závazné od 21.02.2011.